پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درباره هتل های کیش
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 322
نویسنده : chaharfasl

از بین هتل های گرند، آریان و آرامیس کدوم هتل بهتره؟

پرسش: از بین هتل های گرند، آریان و آرامیس کدوم هتل بهتره؟

 م عزیزی 1394/04/18

سلام. لطفا بفرمایید از بین هتل های گرند، آریان و آرامیس شما خودتون کدوم رو پیشنهاد میدید؟ کدومشون دسنرسی به مرکز شهر دارند؟ کیفیت غذاهای کدومشون بهتره؟کیفیت سرویس دهی کدوم یکیشون مناسب تره؟

پاسخ: با سلام. هتل گرند یک هتل 3 ستاره می باشد. هتل در موقعیت مناسبی از جزیره کیش قرار گرفته است. با دریا 7 دقیقه و تا بازار ونوس 5 دقیقه فاصله دارد.مسافران تور کیش در نطر داشته باشند بیشتر اتاق های هتل دارای تراس و مشرف به دریا می باشد.امکاناتی از جمله امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را برای میهمانان خود در نظر دارد. همچنین دارای صبحانه رایگان و ترانسفر رفت برای میهمانان می باشد.

هتل آریان یکی از هتل های 4 ستاره کیش است. در میدان امیرکبیر این جزیره واقع شده است. مسافران تور کیش در نطر داشته باشندبازارهای مروارید، پانیذ، پردیس و نیز مرکز تجاری زیتون در اطاف این هتل قرار گرفته اند. این هتل با فرودگاه 10 دقیقه و تا مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد و موقعیت مکانی مناسبی از جزیره را به خود اختصاص داده است.

هتل آرامیس نیز جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد. این هتل در مرکز جزیره کیش واقع شده و بزار پردیس 1 روبروی هتل قرار گرفته است. این هتل دسترسی مناسبی به اماکن تفریحی و تجاری جزیره کیش دارد. فرودگاه نیز با هتل 15 دقیقه فاصله دارد.

برای اطلاع از نظرات مسافران درباره این هتل ها می توانید به صفحات هتل گراند کیش، هتل آریان کیش، هتل آرامیس کیش مراجعه فرمایید.

 

هتل گراند کیش

 


امکانات و موقعیت هتل آبادگران کیش؟

پرسش: امکانات و موقعیت هتل آبادگران کیش؟

م حیدری 1394/04/14

با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از سایت خوب تور کیش
ما برای اقامت در کیش هتل آبادگران رو انتخاب کردیم
میخواستم نظر شما رو در مورد هتل آبادگران بدونم
موقعیت و امکانات هتل آباد گران خوب هست؟

پاسخ: با سلام. هتل آبادگران یک هتل 2 ستاره است. قابل توجه مسافران تور کیش اینکه این هتل در خیابان پروین اعتصامی واقع شده و در کنار رستوران میرمهنا قرار گرفته است. هتل 15 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و یکی از ویژگی های هتل برای میهمانان محسوب می گردد. هتل آبادگران به صورت ساحلی طراحی شده است و امکانات دوچرخه سواری نیز برای میهمانان خود قرار داده است. 

مسافران  تور کیش بدانند تعدادی از امکانات هتل شامل لابی، لاندری، صندوق امانات، مینی بار،  رستوران، کافی شاپ و... می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هتل آبادگران به نظرات مسافران درمورد هتل آبادگران کیش مراجعه نمایید.

 
 
هتل آبادگران کیش

 


 

هتل آنا به اماکن تفریحی و بازارها نزدیکه؟

پرسش: هتل آنا به اماکن تفریحی و بازارها نزدیکه؟

منفرد 1394/04/12

با سلام خدمت شما. من هتل آنا رو برای اقامت انتخاب کردم اما می خواستم درباره موقعیت هتل و اینکه به اماکن تفریحی و بازارها نزدیک هست یا نه اطلاعاتی داشته باشم. ممنون میشم این اطلاعات رو در اختیار بنده بگذارید.

پاسخ: با سلام. هتل آنا یکی هتل 3 ستاره در جزیره کیش می باشد. قابل توجه مسافران تور کیش اینکهاین هتل در میدان امیرکبیر احداث شده است. فرودگاه 10 دقیقه با هتل فاصله دارد. همچنین علاقمندان به مراکز خرید می توانند با صرف زمان 5 دقیقه به این مراکز دسترسی داشته باشند. مسافران  تور کیش بدانند این هتل در کنار پاساژ پارس نیک قرار گرفته و میهمانان می توانند به راحتی به این پاساژ دسترسی داشته باشند. همچنین هتل مابین بازارهای مروارید و زیتون قرار گرفته است.

آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر به نظرات مسافران درمورد هتل آنا کیش مراجعه فرمایید.

 


 

 

هتل ایران کیش هتل خوبی هست؟

 

 

 

پرسش: هتل ایران کیش هتل خوبی هست؟

 

شیده 1394-04-12

 

سلام و خسته نباشید. ممنون میشم اگه در مورد هتل ایران کیش کمی اطلاعات در اختیار ما بزارید. به نظرتون این هتل هتل خوبی هست؟ موقعیتش چطوره؟ با تشکر

 

پاسخ: هتل ایران کیش یکی از هتل های بین المللی این جزیره است. قابل توجه مسافران تور کیش این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد. هتل این در سال 1393 ساخته شده و یکی از هتل های نوساز جزیره است. در این هتل 130 اتاق برای پذیرایی از میهمان وجود دارد. ساختمان این هتل به صورت دو برج مجزا است که در طبقه ای همکف و هفتم به هم ارتباط دارد. هتل در فاصله 20 دقیقه ای از دریا قرار گرفته است. مسافران  تور کیش بدانند تعدادی از اتاق های هتل روبه دریا و تعدادی از اتاق های آن به باغ می باشد. هتل در مقابل پارک شهر واقع شده است.

 

برای اطلاع از نظرات مسافرینی که در این هتل اقامت داشته اند می توانید به صفحه هتل ایران کیش مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

هتل ایران کیش

 

هتل ایران کیش . نمای بیرونی

 


 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: هتل کیش,در مورد هتل های کیش,هتل های خوب جزیره کیش,هتل در کیش ,



بازارهای کیش
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 269
نویسنده : chaharfasl

بازارکیش مال ، درحال ساخت

بازارکیش مال ، درحال ساخت

 پروژه  عظیم کیش مال  با رعایت کردن استانداردهای طراز اول بین المللی مراکز خرید و تفریحی در دنیا به قصد فرهنگ سازی و پیاده ساختن ایده­ های جدید در مراکز تجاری- تفریحی در ایران و با هدف جذب برندهای معتبر جهان شروع به احداث این مجموعه منحصر به فرد کرده است. قابل توجه مسافران تور کیش اینکه از جمله شاخصه­ های مطرح در این پروژه که می­ توان گفت در سایر پروژه­ های ایران کمتر به آن توجه شده، تخصیص حدود 60% کل مساحت سایت به مکان­های عمومی با طراحی دلنشین و دلباز و مدرن مانند طراحی ساختار پروژه می ­باشد. مکان­های سالم تفریحی به منظور سرگرمی برای خانواده ­ها، فضاهایی برای بازی کودکان و نوجوانان، مکان­هایی برای ارائه خدمات سلامت و تندرستی نظیر SPAهای بین المللی از جمله مواردی هستند که این پروژه را خاص ویکتا  کرده است
کشور ایران با پتانسیل­ های طبیعی و جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی بسیار و داشتن آب و هوای به اصطلاح چهار فصل به عنوان کشوری توانمند در آماده سازی شرایطی مطلوب برای جذب توریست می­باشد. دنیای امروز همواره به دنبال کشف بازارهای جدید برای رونق کسب و کار بوده تا با یافتن الگوهای مناسب جهانی، زمینه­ های مختلف گردشگری را فعال گرداند. از جمله این فعالیت­ها توسعه و رونق گردشگری غذایی است که مستلزم وجود جاذبه­ های سیاحتی و فرهنگی است .مسافران تور کیش این نکته را نیز بدانند که طراحان این مجموعه با مطالعه و بررسی راهکارهای موفق در سایر کشورها به پیشنهاد راهکارهایی به منظور تقویت و گسترش صنعت جذب توریست جزیره کیش پرداخته­ اند. از جمله این برنامه­ ها، برگزاری فستیوال بین المللی غذا در مجموعه بزرگ و برتر کیش مال می­باشد، که علاوه بر ایجاد تجربه­ ای هیجان­ آور و شیرین برای بازدید کنندگان، می ­تواند قطب مهمی در این صنعت تلقی گردد و این یکی از دیدگاه­های نو و ویژه طراحان پروژه بزرگ کیش مال می­باشد تا به این وسیله بتوانند کشورایران را به کانون صلح و دوستی مبدل ساخته و پذیرای ملل مختلف جهان باشند


بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش از لحاظ نوع معماری یکی از منحصربه فردترین بازارهای جزیره میباشد و از چندین نیم طبقه تشکیل شده است . مسافران تور کیش بدانند که در بازار زیتون شما بدون شک میتوانید هرچه را که بخواهید با قیمتهای خوب پیدا کنید .
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .
این بازار در مجاورت هتل پارسیان و در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و پانیذ واقع شده است .


 

 

بازار عربها کیش

بازار عربهاکیش

ين بازار يکي از قديمي ترين بازارهاي جزيره ميباشد و در سال 1350 و در يک طبقه و در زميني به مساحت 2300 متر مربع با 70 غرفه در منطقه بومي نشين قرار گرفته است .  


 

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

بازار مروارید با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی ساخته شده و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که بااسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند.  قابل توجه مسافران تور کیش اینکه این بازارچه هابایك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند.

 کالاهایی مانند پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... در این بازارارائه می گردد.

 


 

بازار پردیس دو کیش

 

 

 

 بازار پردیس دو کیش

 

بازار بين المللي پرديس دو  در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش می  باشد. نوع معماري و مصالح بكار رفته در آن در منطقه بي نظير است ودارای 4طبقه می باشد.

 

قابل توجه مسافران تور کیش اینکه موقعيت استثنايي و محيط زيباي داخل بازار موجب جذب اكثر نمايندگيهاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و ... ) شده ومورد توجه كليه مسافران ورودي به كيش براي خريد و يا بازديد قرار گرفته است.

 

این مکان دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم میباشد.

 

مسافران  تور کیش در نظر داشته باشند که بازار پرديس دو با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده و با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته یک محيط دلنشين و جذاب به وجود آورده است تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع، احساس يكنواختي و خستگي ننمايند و هرشب براي ايجاد محيطي شاد براي گردشگران ، با پخش موزيك زنده ، مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مينمايد .

مطالب مرتبط:

 

 

 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: بازارهای کیش,مراکز خرید جزیره کیش,تور کیش,تور کیش پاییز 94 ,



نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 277
نویسنده : chaharfasl

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد اولین شبیه ساز ساخته شده در ایران می باشد که متشکل از یک تونل عمودی است و از طریق هفت فن عظیم سرعت باد را به 250 کیلومتر در ساعت می رساند و فرد با فشار هوا در فضای تونل معلق می شود .  قابل توجه مسافرین تور مشهد پاییز 94 اینکه از این شبیه ساز نمونه های دیگری نیز در برخی از کشورها ساخته شده است که هدف از ایجاد آن آموزش به چتربازان بوده که امروزه از آن به عنوان یک وسیله تفریحی نیز استفاده می شود . این شبیه ساز به گونه ای است که احساس سقوط از هواپیما را برای کسی که بر فراز آن شناور است بوجود می آورد و مسافران تور مسهد میتوانند آن را تجربه نمایند . این وسیله بدون آنکه کوچکترین خطری فرد را تهدید کند لحظات مهیجی را برای فرد به وجود می آورد .

شبیه ساز سقوط آزاد مشهد

 این شبیه ساز در زمینی به مساحت 2000 مترمربع ایجاد شده و شامل قسمت های زیر می باشد : 

محوطه تونل باد ، بخش اداری ، آموزشی و سرویس های بهداشتی ، بخش های خدماتی نظیر کافی شاپ و فست فود ، فضای سبز و معابر و ...

این شبیه ساز دارای محوطه پرواز به شکل چند ضلعی می باشد که تا 4 نفر می توانند در آن به صورت همزمان شناور شوند و تا آخر سال 93 افتتاح می گردد . 


 

 

سد کارده مشهد

این سد در فاصله 40 کیلومتری شمال مشهد و از کیلومتر 16 جاده کلات واقع شده . این سد بتنی و دوقوسی می باشد که متشکل از 15 بلوک 10 متری با ارتفاع 67 متر از پی و حجم 32 هزار مترمکعب می‌باشد. حجم آب آن معادل 36 میلیون مترمکعب است . رودخانه کارده با آب دائمی یکی از زیباترین تفریحگاه‌های خوش آب و هوای مشهد به شمار می رود و از جمله امکاناتی که در این مکان وجود دارد می توان به فروشگاه ، سکو ، محل استراحت موقتی و ... اشاره کرد .

 سد کارده مشهد

مسیر دسترسی به این منطقه از انتهای خیابان خواجه‌ ربیع امکان پذیر می باشد .


روستای ییلاقی جاغرق در 21 کیلومتری جنوب غربی مشهد و در فاصله 7 کیلومتری جنوب غربی طرقبه قرار دارد . قابل توجه مسافران تور مشهد پاییز 94 این روستا دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است و زمستان های سرد و تابستان های معتدل دارد . در بخش های مختلف این روستا و در حاشیه آن رستوران ها و اقامت گاه هایی برای استراحت بازدید کنندگان وجود دارد که می توانند پس از بازدید از این روستای زیبا در این مکان ها استراحت کنند .

روستای ییلاقی جاغرق مشهد

از مشخصه های این روستا یکی درخت 700 ساله چنار است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و دیگری قبرستان تاریخی آن است که قدمت آن به دوره تیموریان باز می گردد .

 


 

 

 

 

سرزمین موج های آبی مشهد

 

سرزمین موج های آبی مشهد در زمینی به مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳۰۰۰ متر مربع از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه و نخستین مجموعه از این نوع در ایران به شمار می رود . قابل توجه مسافران تور مشهد پاییز 94 این که این مجموعه در سال ۸۶ افتتاح شد و از جهت تجهیزات و تنوع و امکانات در رده بهترین پارکهای آبی دنیا می باشد . همچنین این مجموعه تا قبل از مکعب آبی چین از بزرگترین مجموعه آبی قاره آسیا به شمار می رفته است و سرسره آبی تاپسی توروی این مجموعه برنده بهترین سرسره آبی سال 2010 از طرف انجمن پارک های آبی جهان شده است .

 

سرزمین موج های آبی مشهد

 

از امکانات و تفریحات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

سرسره های آهسته، سرسره های سرعتی ، سرسره پیچشی ، سرسره موج ، سرسره تاپسی توروی ، سرسره تویستر ، چاله فضایی ، استخر موج ، رودخانه آرام و خروشان ، منطقه بازی کودکان ، استخر برکه ، سونای خشک و بخار ، جکوزی سرد و گرم ، رستوران ، کافی شاپ ، فروشگاه لوازم ورزشی ، حمام ترکی و …

 


 

 

باغ موزه نادری مشهد

آرامگاه نادر شاه افشار در پارک نادری واقع در چهارراه نادری شهر مشهد قرار دارد . قابل توجه مسافران تور مسهد اینکه این بنا که در باغی زیبا قرار گرفته دارای یک موزه می باشد که در آن وسایل نظامی و ظروفی که مربوط به همان دوره می باشد قرار دارد . در این مجموعه غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد .

باغ موزه نادری مشهد

 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: دیدنیهای شهر مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,اماکن دیدنی در شهر مشهد ,



امکان دیدنی و گردشگری مشهد
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 298
نویسنده : chaharfasl

دودکش رستگار مقدم مشهد

میل یا دودکش رستگار مقدم یک کوره آجرپزی می باشد که تاریخ آن به 100 سال پیش مربوط می شود . در سال های اخیر قسمت اعظمی از آجرهای خانه های شهر مشهد توسط این کوره9 آماده می شده است . همچنین در طی سال های اخیر این دودکش و الحاقات آن توسط شهرداری مشهر مرمت و بازسازی شده است . شما گردشگران تور مشهد می توانید از این دودکش آجری دیدن کنید .

 دودکش رستگار مقدم مشهد

 


 

کاروانسرای بابا قدرت مشهد

این کاروانسرا که یکی از بناهای تاریخی مشهد به شمار می رود در زمان فتحعلی شاه قاجار توسط اسحاق خان قرائی برای استراحت موقتی کاروان زائرین مشهد بنا شده بود که مسافران تور مشهد میتوانند از آن دیدن کنند . مساحت این مجموعه 1500 متر مربع می باشد و دارای یک حیاط مرکزی با 16 اتاق و ایوان در اطراف آن می باشد . در دو طرف بنا و پشت اتاق ها فضای دو استبل وجود دارد و در چهار گوشه بیرونی آن برج هایی قرار دارد و همچنین در امتداد ایوان ورودی ایوان دیگری به صورت دو اشکوبه ایجاد شده است که به بالاخانه آن منتهی می شود .

کاروانسرای بابا قدرت مشهد

این کاروانسرا توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حال مرمت می باشد و مسافران تور مشهد می توانند از این مکان دیدن کنند .


 

 

 

شاندیز یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . قابل توجه مسافران تور مشهد اینکه سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است .

 


 

 

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد مشهد مربوط به دوره تیموریان می باشد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است که مسافران تور مشهد میتوانند از آن بازدید نمایند . این مدرسه منسوب به پریزاد ندیمه گوهرشاد بوده و در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شده است .

مدرسه پریزاد مشهد

این مدرسه دارای 4 ایوان است و شامل غرفه ها و حجره هایی می باشد که با نقوش اسلیمی و آجر کاری تزیین شده اند . این مدرسه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی مشهد به حساب می آید که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است و علاقه مندان به دیدن اماکن تاریخی می توانند پس از زیارت به این مدرسه تاریخی هم سری بزنند .

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی و گردشگری مشهد,مشهد,دیدنیهای شهر مشهد,جاذبه های گردشگری شهر مشهد ,



مکانهای دیدنی کیش
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 301
نویسنده : chaharfasl

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش برای بازدید مسافران تور کیش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است که در اختیار مسافران و گردشگران تور کیش قرار گرفته است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان محترم تور کیش پاییز 94 مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است که میتواند مورد توجه مسافران تور کیش پاییز 94 قرار میگیرد كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان و مسافران تور کیش پاییز 94 در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰


درخت سبز کیش

 در انتهاي طولاني ترين مسير آبرفتي باستاني كيش، آب‌هاي سطحي به قسمتي از منطقه شمالي جزيره كه به دره پرتغالي‌ها معروف است سرازير مي‌شوند، لذا اين منطقه از سرسبزي خاصي برخوردار است و همواره مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته . در اطراف يكي از كهنسال‌ترين درختان لور جزيره، مجموعه درخت سبز  کیش احداث شده است . سرسبزي محوطه ساختمان‌ها و نرده‌هاي چوبي و پياده‌روهاي اين مجموعه، مناطق شمالي كشور را تداعي مي‌كند . اما يكي از عواملي كه سياحت‌كنندگان و مسافران تور کیش پاییز 94   را به اين نقطه مي‌كشاند، هيبت افسانه‌اي درخت سبز است. درخت سبز  كهنسال‌ترين درخت «لور» جزيره است و احتمالا بين ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. بر شاخه هاي اين درخت، گره هايي با نخ يا پارچه زده شده است كه در نگاه اول آن را به نوعي مقدس مي نماياند. گروهي از مردم  کیش عقيده دارند كه اين درخت شگون دارد و به همين دليل به قصد برآورده شدن نيازشان پارچه‌هايي به شاخه‌هاي آن مي‌بندندمجموعه درخت سبز کیش با آلاچيق‌هاي زيبا و محل هاي متعدد پخت كباب براي استراحت و بازديد رايگان گردشگران و مسافران  تور کیش پاییز 94 بازسازي شده است و مسير هاي پياده رو با چراغ‌هاي فانوسي شكل در ميان فضاي هميشه سبز با گل هاي كاغذي رنگارنگ، شما را به سوي جاذبه اصلي اين مجموعه مي‌برد. در اين مجموعه نمازخانه، رستوران فصلي، بوفه و سرويس بهداشتي نيز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگري كيش واقع شده و داراي دو درب ورودي است. يك درب آن با ورودي جاذبه گردشگري شهر باستاني حريره مشترك و ورودي ديگر آن در مجاورت آب انبار سنتي مي باشد. مسافران  تور کیش پاییز 94  تنها پس از چند دقيقه پياده روي مي‌توانند از جاذبه هاي شهر باستاني حريره و آب انبار سنتي در مجاورت مجموعه درخت سبز نيز ديدن کنند.


درخت لور يا انجير معابد، معروفترين درخت جزيره کیش است. اين نوع درخت در نواحي جنوبي ايران رشد مي کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ريشه‌هايش که از بدنه اصلي آن آويزان هستند، آن را از ساير انواع درختان جزیره کیش متمايز مي‌سازد. ريشه اين درختان طوري رشد مي کند که مانند چتري بر روي زمين سايه مي‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.


 درخت سبز كيش


 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان كيش

 


خليج فارس از حيات آبزي بسيار متنوعي برخوردار است. سياحتگران و مسافران   تور کیش پاییز 94در هر گوشه ساحل، مي توانند انواع ماهي ها و ديگر آبزيان را که برخي از آن ها بسيار عجيب به نظر مي رسند، در داخل آب هاي شفاف تماشا کنند.


در آکواريوم کيش که در ساختمان کانون هنر قرار دارد انواع مختلفي از آبزيان زيبا و شگفت انگيز خليج فارس نگهداري مي شود. براي آن دسته از مسافران تور کیش و کساني که امکان غواصي در زير آب و ديدن ماهي هاي رنگارنگ زيبا را در محيط طبيعي خود ندارند، ديدار از اين آکواريوم مي تواند به يادماندني و خاطره انگيز باشد.


 

روستای باغو کیش

 

باغو از آبادي‌هاي قديمي كيش است كه در جنوب غربي جزيره کیش قرار دارد.  مسافران تور کیش در نطر داشته باشند که در حال حاضر اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. در بين بوميان حاصلخيزي اين منطقه زبانزد است.دراين منطقه بيشه انبوهي از انواع درختان بومي به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي چشمگيري دارد که مسافران  تور کیش پاییز 94 میتوانند از دیدن این مناطر زیبا لذت ببرند . به منظور گسترش امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو  كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 امكانات تفريحي و توسعه فضاي سبز در جزيره و بهره‌برداري از زيبايي‌هاي طبيعي روستاي باغو كه از خاكي مستعد برخوردار است «پارك دليران» با وسعت 60 هكتار در اين منطقه برای بازدید مسافران تور کیش احداث شده است

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: مکانهای دیدنی کیش,جزیره کیش,دیدنیهای جزیره کیش ,



رستورانهای آنتالیا
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 280
نویسنده : chaharfasl

این رستوران در هتل alp pasa قرار گرفته است و منوی آن شامل غذاهای ترکی می باشد . شما مسافران تور آنتالیا می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید . در این رستوران انواع غذاهای ترکی با بهترین عرضه می شود و گردشگران  و مسافران تور آنتالیا می توانند از طعم بی نظیر غذاهای آن لذت ببرند .

 رستوران alp pasa آنتالیا

 


 

رستوران 7mehmet آنتالیا

 


 

 

 

 

 

 


رستوران china garden آنتالیا

 

 


 

 

 این رستوران یکی از بهترین رستوران های آنتالیا می باشد که در آن غذاهای ایتالیایی سرو می شود . شما گردشگران تور آنتالیا می توانید بهترین پاستاها و استیک ها را در این رستوران تجربه کنید .

 

 

 

رستوران ایتالیایی stella bistro آنتالیا

 


 

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

رستوران وانیلا لانج آنتالیا

این رستوران یکی از زیبا ترین رستوران های آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی سرو می شود که مسافران تور آنتالیا میتوانند از آن استفاده نمایند . فضای زیبای این رستوران مکان مناسبی برای قرار های رمانتیک دوستانه یا خانوادگی می باشد و شما گردشگرانتور آنتالیا می توانید علاوه بر صرف غذا از این مکان زیبا لذت ببرید .

 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: آنتالیا,تور های آنتالیا,قیمت تور آنتالیا,نرخ تور در آنتالیا ,



دیدنیهای کیش
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 276
نویسنده : chaharfasl

شهر باستاني حريره کیش

 

بقاياي شهر حريره در امتداد ساختمانهاي بندرگاه و دفاتر آن برای مسافران تور کیش قابل ديدن است. طبق نظر سازمان ميراث فرهنگي ، شهر حريره  هشتصد سال قدمت دارد. گستره پستي و بلندي‌ها و خرابه‌هاي شهر قديمي حريره حدود ۱۲۰ هكتار وسعت دارد و روزگاري شهري بزرگ و آباد در منطقه بوده است که امروزه روز نیز مسافران  تور کیش پاییز 94 میتوانند از آنها بازدید نمایند . دوران طلايي شهر حريره  کيش از سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجري قمري بوده‌است. آن چه امروز از اين شهر بر جاي مانده حجمي از معماري شهري است. اما كمتر و به ندرت تاق‌ها و پوشش‌ها و سقف‌هاي سالمي بر جاي مانده است جز در پاره‌اي موارد كه پوشش‌هاي تاقي شكل سنگي از گزند تخريب در امان مانده‌اند که چشم های مسافران  تور کیش را به خود خیره میکنند . بندر شهر تاريخي حريره، يك شهر يك پارچه و متمركز با معماري برون‌گرا بوده و از معماري دفاعي و درون‌گراي ديگر شهرهاي تاريخي ايران در آن نشاني نيست این ویژگی را مسافران تور کیش پاییز 94 به راحتی میتوانند مشاهده نمایند . انتخاب اين بخش از جزيره براي ايجاد شهر حريره  طبيعي‌ترين و معقول‌ترين انتخاب بوده چرا كه ساحل صخره‌اي مرتفع آن از سطح دريا تقريبا ده متر بلندتر است و وجود سه خليج و دماغه كه نقش بندرگاه طبيعي را دارد و همچنين درياي نسبتاً آرام‌تري از ديگر كرانه‌ها و سواحل جزيره کیش خود عامل شكل‌گيري شهر در ساحل شمالي شده است. تاكنون عمليات اكتشافي باستان‌شناسي بقاياي شهر تاريخي حريره در سه مجموعه مجزا انجام شده است.خانه اعياني: خانه اعياني يادآور خانه‌هاي چندخانوار قديمي در داخل فلات ايران و در شهرهايي چون يزد، اصفهان و كاشان است و يكي از نمونه‌هاي قديمي مسكن جمعي در حاشيه خليج فارس برای بازدید مسافران تور کیش محسوب مي‌شود. علاوه بر وسعت خانه و همچنين فضاهاي مختلف و متنوع آن، كاشي‌هاي ستاره‌اي شكلي كه در اين خانه به دست آمده است، همانند كاشي‌هايي است كه زينت بخش بناهاي مهم ايلخاني ايران همچون تخت سليمان و سلطانيه است. پيدايي اين مقدار كاشي كه يقيناً عنصر وارداتي به جزيره است نشان مي‌دهد كه اين عمارت به يكي از ثروتمندان كيش تعلق داشته است.

بخش كارگاهي و صنعتي: مسافران  تور کیش پاییز 94 در نطر داشته باشند  اين مجموعه درست در كنار دريا ساخته شده و داراي معماري و فضاهاي ناشناخته‌اي است. مجموعه كانال‌هاي افقي و زيرزميني و چاه‌هاي متعدد در گوشه و كنار، مجموعه‌ي بسيار جالب و نادري را تشكيل مي‌دهد كه هنوز عملكرد آن‌ها روشن نيست، اما به نظر مي‌رسد كه ارتباط مستقيم، با فعاليت‌هاي صيادي (صيد ماهي، مرواريد و مرجان) داشته و براي دسترسي آسان‌تر به دريای کیش احداث گرديده است. شايد هم بتوان فرض كرد كه اين راهروها و كانال‌ها راه‌هاي مخفي بوده است كه در مواقع هجوم و حمله اهالي شهري مي‌توانسته‌اند به طور اضطراري از آن ها استفاده كنند.مجموعه حمام: برای اطلاعات بیشتر مسافران تور کیش میتوان اینگونه گفت که  اين مجموعه شامل حمامي است با صحن‌هاي متعدد و حصار آن به مساحت تقريبي ۵۰۰ مترمربع. سربينه و گرمخانه و تون حمام در جنوب بخش ذكر شده قرار گرفته و توسط راهرو سرپوشيده‌اي از آن جدا شده است. دو خزينه كوچك و بزرگ در جنوب گرمخانه آخرين بخش ساختمان را تشكيل داده‌اند.

مسافران تور کیش در نطر داشته باشند که باستان شناسان معتقدند اين حمام كه شايد در نوع خود از قديمي‌ترين حمام‌هاي ايراني باشد كه طي كاوش‌هاي باستان‌شناسي كشف و شناخته شده است، و دو دوره متمايز و مجزا از هم دارد (دوره ايلخاني – دوره تيموري) با توجه به ظرفيت محدود حمام و با در نظر گرفتن ديوار بيروني سراسري كه تا مجموعه عمارت اعياني كه در جنوب شرقي حمام و به فراز تپه‌اي بلند قرار گرفته امتداد يافته است. به نظر مي‌رسد كه اين بنا حمامي خصوصي بوده و به صاحب مجموعه اعياني تعلق داشته است.

آدرس: شمال جزيره كيش، كنار مجموعه ورزشي المپيك

 


 

شهرزیرزمینی کاریز کیش

 

قنات کيش بيش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شيرين قابل شرب ساکنان جزيره را تامين مي‌کرده، قنات كيش از نظر طول رشته قنات و يا عمق چاه‌ها قابل مقايسه با قنات‌هاى ديگر نقاط ايران نيست‌ این ویژگی میتواند مورد توجه مسافران تور کیش پاییز 94 قرار بگیرد ، اما با توجه به شيب بسيار كم جزيره‌، چگونگى هدايت آب‌هاى زيرزمينى به سطح زمين در كيش بسيار مهم بوده و نشان مى‌دهد كه در زمان خود از پيشرفته‌ترين روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌كردند. امروزه مجموعه قنات با تغيير كاربري به يک شهر زير‌زميني شگفت‌انگيز بدل شده که بيش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاريز کيش خوانده مي‌شود که به مسافران تور کیش پاییز 94 توصیه میشود بازدید  از این مکان را از دست ندهند .کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحي ها را کشيده و مي کوشند تا در پروژه بازسازي قنات کيش (کاريزکيش) ضمن حفظ بافت تاريخي آن کاربري هاي جديدي از اين شهر زير زميني بدست آورند

شهر زير زميني کاريز در فاز يک خود به قسمت هاي مختلف از جمله غرفه هاي صنايع دستي ايران و جهان، رستوران سنتي و جديد، موزه سالن آمفي تئاتر سالن کنفرانس، گالري هاي هنري تقسيم و قابل بهره برداري خواهد بود. شهر کاريز در عمق 16 متري زير زمين قرار دارد بنابر این مسافران تور کیش پاییز 94 عمق 16 متری زمین را نیز تجربه میکنند . سقف آن هشت متر ارتفاع و بيشتر سقف آن مملو از سنگواره ، صدف و مرجان هايي است که با نظر کارشناسي 270 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و تک تک آن شناسايي و داراي شناسنامه رسمي است. کارگزاران شهر زير زميني بر اين باورند که دو ويژگي کاريز را در فهرست ابنيه جهاني در خواهد آورد. اول اينکه کاريز در دل تنها جزيره مرجاني دنيا واقع است. دوم آنکه تنها بنايي است که سقف مملو از صدفها و مرجانهاي طبيعي است. صدفها و مرجان هايي که براي بازديد آنها دو راه وجود داشته، بازديد از موزه هاي طبيعي يا غواصي در آبهاي آزاد و اکنون کاريز فصلي جديد و استثنايي در پيش روي تمامي دوستداران طبيعت گشوده که مسافران تور کیش پاییز 94  بي واسطه خواهند توانست از بزرگترين مجموعه مرجاني بازديد کنند.گفتني است که خاک هاي برداشت شده از کاريز داراي خواص درماني زيادي است که در " گل درماني" استفاده هاي فراوان خواهد داشت. اين امر همراه با خدمات گوناگوني همچون تاسيس مراکز اقامتي ، تجاري و تفريحي در زميني معادل 60000 متر مربع در روي زمين کاريز احداث خواهد گرديد. زمين سطحي کاريز به پارک وسيعي بدل خواهد شد که داراي دو تپه مرتفع خواهد بود. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشند که بدانند اين تپه ها از خاک هاي برداشت شده زير زمين ساخته شده و به چشم انداز بي نظير جزيره کيش دل خواهد شد.اطلاعات بيشتر:

احداث قنات (کاريز) در انحصار ايرانيان بوده است و با توجه به قدمت شش هزار ساله قنات در ايران مي توان صاحبان اصلي قنات را ايرانيان دانست. برای اطلاعات بیشتر مسافران تور کیش لازم به ذکر است که کاريز واژه فارسي قنات است و در گذشته از آن براي هدايت آبهاي زير زميني استفاده مي شده است.

با توجه به اينکه معمولا قناتها از ارتفاعات شروع شده و به مظهر مي رسند عظمت قنات دو هزار ساله کيش با حداکثر ارتفاع چهل و پنج متري در جزيره کيش منحصر بفرد مي باشد که این ویژگی میتواند مورد توجه مسافران تور کیش پاییز 94 . جزيره کيش با توجه به اينکه ارتفاع چنداني ندارد، حفر و احداث قنات دو هزار ساله آن به دست ايرانيان خلاق در لايه گل مارن (مرگل) اهميت و ارزش اين قنات را بيش از پيش نمايان مي کند.

قنات قديمي کيش با طول پانزده کيلومتر که در طول دو رشته از منطقه صفين و فرودگاه تا محل فعلي مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش به سه رشته تبديل مي شود و از اين محل مجددا با تبديل به يک رشته، به شهر قديمي حريره مي ريزد.

در طول مسير اين قناتهاي قديمي تعداد زيادي چاه براي برداشت آب وجود دارد که نشان دهنده آن است که در اين قنات آب هم به صورت ساکن و هم به سمت مظهر قنات جريان و حرکت داشته است که این ویژگی میتواند مورد توجه مسافران تور کیش پاییز 94 قرار گیرد . از آب اين قنات براي مصرف آبياري فضاي سبز و مصرف شرب ساکنين استفاده مي شده و در عين حال کشتي ها نيز از آب جزيره کيش براي مصرف و فروش و يا معاوضه با اجناس ديگر در کشورهاي حاشيه خليج فارس استفاده مي کردند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشند که بدانند آب شيرين کاريز حاصل از بارندگي هاي فصلي جزيره است که از مرجانها به صورت يک فيلتر طبيعي عبور و در لايه گل مارن جريان پيدا مي کند. گل مارن نوعي گل رس است که در حالت طبيعي نرم و انعطاف پذير بوده و چنانچه در معرض هوا قرار گيرد خشک و محکم مي شود. در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زير زميني کيش (کاريز)  جهت حفاظت از اين گل ارزشمند ديوارهايي جلوي آن کشيده شده است. از گل مارن علاوه بر استفاده هاي درماني براي درد مفاصل با ترکيبات اضافي براي توليد آجر، کوزه و سيمان مورد استفاده خاص قرار مي گيردکته قابل توجه اين است که اين کاريز ها به طوري استادانه و ماهرانه به دست ايرانيان باستان حفاري شده که با شيبي ملايم در طول پانزده کيلومتر حرکت، هم از آب آن جهت آبياري استفاده شده و هم امکان برداشتن آن با چيزي شبيه به دلو نيز فراهم بوده است. پايابها مکاني پيش بيني شده براي فراهم شدن امکان برداشتن آب از کاريز است که در طول مسير کاريز شش پاياب وجود دارد که يکي از آنها در مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش موجود و قابل مشاهده است.

در گذشته دور اهالي بومي نشين جزيره کوزه به دوش از اين محل آّب شرب خود را تامين مي کرده اند.شاید برای مسافران تور کیش جالب باشند که بدانند قدمت اين پايابها به بيش از 800 سال مي رسد. در گذشته دور ، به خصوص قرون پنجم و ششم هجري که جزيره کيش مرکز تجارت خليج فارس و درياي عمان بوده آب آشاميدني جزيره کيش براي مصرف کشورهاي حاشيه خليج فارس از ارزش بسيار بالايي برخوردار بوده است. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشند که بدانند سقف مرجاني کاريز کيش به قطر هفت متر که زماني بستر دريا بوده، مملو از صدف ها و آبزياني است که هم اکنون به صورت فسيل در سقف مرجاني مجموعه فرهنگي سياحتي شهر زيرزميني کيش قابل مشاهده است.
شاید برای مسافران تور کیش جالب باشند که بدانند آزمايشهاي انجام شده در دانشگاه مونيخ آلمان بر روي فسيلهايي كه از سقف مرجاني تونل به دست آمده نشان مي دهد اين سقف بين 53 تا 570 ميليون سال قدمت دارد و شناسنامه انواع مختلف آن در موزه شهر زير زميني کيش (کاريز) به نمايش گذاشته خواهد شد. اگر با دقت بيشتري به اين فسيلها نگاه كنيد لاك‌پشتي را مي‌بينيد كه از 570 ميليون سال قبل خود را براي امروز ما جاودانه كرده است.

شهر زير زميني کيش (کاريز) با توجه به ويژگيهاي منحصر بفرد آن از جمله مرجاني بودن جزيره، آب شيرين قنات، هواي خنک در زير زمين و سقف مرجاني مملو از فسيلهاي با قدمت بسيار بالا در فهرست مهمترين ابنيه جهاني قرار مي گيرد.

 

 كاريز كيش

 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جزیره کیش ,



اماکن زیارتی مشهد
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 302
نویسنده : chaharfasl

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

این آرامگاه در محله کوهسنگی قرار دارد و متعلق به میرزا ابراهیم اول می باشد . وی از سادات دوره صفوی بوده و نسبش به ابو جعفر موسی مبرقع فرزند امام جواد (ع) می رسد . این مقبره در ملک شخصی خود میرزا ابراهیم واقع شده است و با منظر ایوانی کاشی کاری شده نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد پاییز 94  را به خود جلب کرده است .

آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی مشهد

در صحن مقبره تعداد دیگری از علمای اخیر خراسان دفن شده اند . میرزا ابراهیم موقوفات بسیاری را در شهر های مشهد ، اردکان و تربت جام انجام داده است و حدود بیست هزار نفر از این موقوفات بهره مند می شوند .مسافران تور مشهد مهر 94 بدانند  این اقدام وی باعث شده است تا چند هزار خانوار از سادات رضوی و اعقاب خاندان واقف در سراسر كشور شجره نسب خويش را تا كنون حفظ نمايند و بخاطر همین مسئله اقدام وی یکی از پدیده های فرهنگی مشهد به شمار می رود .


 

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

آرامگاه شیخ طبرسی مشهد

شیخ طبرسی در روزهای پایانی عمرش به سمت سبزوار حرکت کرد و در همان شهر هم در گذشت. مسافران تور مشهد مهر 94 بدانند که جسد وی را در قبرستان قتلگاه که اکنون به باغ رضوان معروف است دفن کردند. با توجه به روایات گفته می شود که امام رضا (ع) در این مکان غسل داده شده است به همین دلیل این محل به مغسل الرضا نیز شهرت دارد. از ویژگی های بارز شیخ طبرسی این بود که دور از تعصب بود و از دانشمندان سنی هم آموزش می دید مثل علامه زمخشری که از دانشمندان مشهور سنی است و شیخ طبرسی از او تجلیل کرده است. او در زمینه ادبیات و و زبان عربی تبحر فراوانی داشت و به شدت علاقه مند به لطیفه های ادبی بود. مسافران تور مشهد مهر 94 بدانند از کتاب های مهم شیخ طبرسی می توان به مجمع البیان و جوامع الجامع اشاره کرد.

چهار آرامگاه که نزدیک حرم امام رضا هستند یعنی در همان صحن حرم و در ضلع های شمالی و شرق و... قرار دارند عبارتند از آرامگاه حر عاملی (شمال شرقی صحن انقلاب ) , پیر پالان دوز (ضلع شمالی حرم) , آرامگاه شیخ بهایی (بین صحن امام و آزادی) , آرامگاه شیخ طبرسی (باغ رضوان)


 

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

آرامگاه شیخ بهایی مشهد

شیخ بهایی از دانشمندان قرن دهم و یازدهم است که در زمینه هایی چون فلسفه و منطق و ریاضیات و... مطالعات فروانی داشته و در این زمینه ها بسیار تبحر داشتو همچنین او در زمینه هایی چون نجوم , فلسفه , فیزیک , ریاضی , اخلاق , سیاست , عرفان و... کتاب و رساله های زیادی نوشته است. گفته می شود که 88 کتاب از وی به جا مانده است. مسافران تور مشهد پاییز 94 بدانند  به دلیل زحمات و مطالعات فراوان او در زمینه نجوم و اطلاعاتی که در این زمینه به دست آورده برای تشکر و سپاس گذاری از وی یونسکو سال 2009 را سال نجوم و شیخ بهایی نامگذاری و معرفی کرد. شیخ بهایی از دانشمندان دوران صفوی است و آرامگاه او از دیگر آرامگاه های نزدیک حرم امام رضا (ع) است که در ضلع شمالی حرم واقع شده است.

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: اماکن زیارتی مشهد,جاذبه های گردشگری مذهبی مشهد,مشهد,تور ,



هتل های مشهد
نوشته شده در دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 287
نویسنده : chaharfasl

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است . از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا


 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد . علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه مشهد رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا


 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . واحدهای هتل خانه سبز مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

آدرس: مشهد , میدان توحید


 

 

 

 

 

هتل جم مشهد

 

هتل جم مشهد از 154 اتاق تشکیل شده است که در هر اتاق دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد که میتواند مورد استفاده مسافران تور مشهد قرار بگیرد  . علاوه بر این اتاق ها دارای ماهواره و یخچال و تلویزیون هم می باشند. این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل جم مشهد در نزدیکی بیمارستان آریا مشهد واقع شده است. این هتل برای برگزاری مراسم های مختلف دارای تالار پذیرایی بسیار بزرگی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت درون لابی , گشت درون و برون شهری , رستوران و... اشاره کرد. در بام هتل جم مشهد هم رستورانی قرار دارد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است.

 

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

تور کیش , معرفي تورهاي كيش ، تورهای لحظه آخری کیش هتل داريوش كيش ، هتل مارينا پارك كيش ، هتل شايگان کیش ، رزرو هتل و تور کیش , بليط کیش , تور کیش تابستان 92

:: برچسب‌ها: هتل , رزرو هتل , هتل در مشهد , هتل خوب در مشهد ,